donderdag 18 oktober 2012

Stem op 'Twee gouden ringen!!

Twee jaar geleden is het gelukt: met 1024 stemmen won ik de PZC-publieksprijs voor 'Drijven op een dak'.
Dit jaar ben ik in de race met het boek 'Twee gouden ringen'. Uiteraard hoop ik dat mijn boek ook nu weer zo hoog mogelijk eindigt - liefst op plaats 1 natuurlijk, maar de concurrentie is groot!

Help 'Twee gouden ringen' die prijs te winnen en stem!

Klik hier om te stemmen, en vervolgens op de cover van mijn boek (rechts in het tweede horizontale rijtje).

Je kunt stemmen t/m 9 november 18 uur, op 10 november is de prijsuitreiking.
De tussenstand kan elke zaterdag gevolgd worden in de krant of op de website van de PZC.

Alvast bedankt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Anneriek,

wij raakten dit weekend aan de praat op de boekenbeurs in Antwerpen. Wij willen je nu graag uitnodigen voor een lezing in onze bibliotheek. We kunnen nergens je e-mailadres vinden en wagen dus via deze weg een poging. Kan je contact met ons opnemen? Hartelijk bedankt!

Bibliotheek Heuvelland
heuvelland@bibliotheek.be