donderdag 3 maart 2011

De nieuwe Z.E.S.

Hij is er nog niet, maar de cover wel: de nieuwe Z.E.S.!
Als alles goed gaat, verschijnt hij ergens in mei.

Als voorproefje alvast de tekst van de achterflap:

Izmets flyboard vliegt per ongeluk over de omheining van een afgesloten gebied. Als hij op zoek gaat, ontdekt hij een vervallen bunker. In de bunker staat een oude fiets, die hij mee naar huis neemt om op te knappen. Dan ontmoet hij een vrouw die de fiets herkent. Izmet en zijn vrienden Amber, Margot, Lars, Gina en Daan willen haar graag helpen uit te zoeken hoe de fiets op die ongewone plaats terechtgekomen is. Maar daarmee rakelen ze een oude zaak op die sommige mensen liever geheim willen houden...

Reken maar dat het weer spannend wordt!

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

3 opmerkingen:

vinni zei

lijkt mij leuk ik doe ook boekbespreking over uw boek: eengeheim achter glas, dat moet je echt lezen het is gewoon super tof+gaaf

arjan zei

Hulst zeeuws-vlaanderen 9 juni 2011


super leuk boek,
ik heb het gelijk gekocht toen het uit was volgensmij was het 1e druk
jammer genoeg was heel de achterflap van boek 4 (wat ik ook heb)Heel erg jammer maar het boek is leuk

groetjes arjan
(hopelijk krijg ik een reactie terug)

Brecht zei

Ligt het boek van Izmet nu al in de winkel? Want ik wil het zeker lezen.

Brecht