dinsdag 4 januari 2011

Ocharme

Vorige keer schreef ik dat we drie kippen hadden... maar nu hebben we er nog maar twee. Op oudejaarsdag lag er eentje stijf en koud en heel erg dood op haar zij in de ren.

Ocharme. Doodgevroren is ze niet, want het vroor niet en ze had de hele vriesmaand december goed doorstaan. Ik denk dat ze ziek was. Of gewoon oud. Onze kippen zijn tenslotte al zeven jaar, en dat is hoogbejaard voor een kriel.

Het zou een zielig verhaal geweest zijn voor Jens en Lin, als die serie niet afgelopen was. Ik bewaar het dus nog maar even. Je weet nooit wanneer het van pas komt...

Voor ik het vergeet: iedereen een gelukkig en gezond 2011 toegewenst! (Nog vier maanden en dan komt de nieuwe Z.E.S. uit!)

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Amber De Vuyst zei

Hoi Anneriek!
Ik ben Amber ik ben elf jaar en iki woon in Belgie(heb dus dezelfde naam als de amber uit je prachtig boek van de vuurtoren)Ik vind jou een SUPERSCHRIJVER!Op school moeten we een boek lezen en er opdrachten rond maken...Ik kies vanzelfsprekend jou boek!
Ik vind het jammer voor jou en ook voor je kip...Ik wens je nog heeeel veel mooie boeken toe...