dinsdag 2 november 2010

Het is weer boekenbeurs

Het is weer boekenbeurs in Antwerpen! Natuurlijk ben ik weer van de partij (voor de tiende keer!). Gisteren ging de kop eraf met een drukke signeerdag (feestdag én herfstvakantie in België!) Toen ik aankwam bij Antwerp Expo stonden er zulke lange rijen voor de kassa's dat ik even dacht dat ik in de Efteling beland was... hoewel, daar was ik afgelopen vrijdag, en daar waren de rijen korter!

De Boekenbeurs duurt t/m 11 november. Je kunt me nog vinden op de stand van Clavis (zaal 2, stand 223) op vrijdag 5 november van 11-13 en van 14-16 uur en op zaterdag 6 november van 11-13 en van 14-17 uur.

Kijk op de website van de Boekenbeurs voor alle signeersessies en andere activiteiten.

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

Geen opmerkingen: