maandag 25 oktober 2010

Op bezoek


Bij de prijsuitreiking van de wedstrijd 'Teken je eigen droombed' had ik een klasbezoek verloot onder alle deelnemers. Serge uit groep 7 van basisschool 't Vogelnest in Hengstdijk had het bezoek gewonnen, en dus was ik afgelopen week te gast op zijn school. (foto K. Leenknegt)

Voor meer foto's, kijk op de dorpswebsite van Hengstdijk.

En... ik ben weer een plaats gestegen in de lijst voor de PZC-publieksprijs! Ik sta nu op 4, met nog 2 weken te gaan. Heb je al gestemd? Bedankt! Nog niet? Het kan nog t/m 4 november.

Ja ik stem op "Drijven op een dak"
(Of stuur een mail naar web@pzc.nl en zet in het onderwerp: 'Boekenprijs: Drijven op een dak'). Je mag per e-mailadres 1x stemmen. Heb je er dus meer, kun je vaker stemmen! En stuur het door naar familie, vrienden, bekenden...


Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

Geen opmerkingen: