donderdag 3 december 2009

Genomineerd

Soms tik ik mijn naam in op Google. Gewoon, uit nieuwsgierigheid. Meestal verschijnen dan de bekende websites, zoals mijn eigen site, deze weblog, de websites van mijn uitgevers, van boekhandels of van scholen waar ik geweest ben.

En soms zit er een verrassing tussen. Zo spotte ik vandaag mijn naam op de website Doorgaande Leeslijn van de Drentse bibliotheken. Die organiseren de 'Drentse Kinderjury', compleet met genomineerde boeken, lespakketten, leesrondes, besprekingen en een officiƫle stemming. Ik las het lijstje met genomineerde boeken en vond daar... 'Een geheim achter glas'!

Het schijnt dat er vorig jaar zo'n tweeduizend kinderen gestemd hebben voor de Drentse Kinderjury. Leuk om te weten dat zo veel kinderen je boek dan toch in ieder geval gelezen hebben!

Nou maar hopen dat ze het ook nog het leukste vinden...

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

brecht zei

Hoi Anneriek,

vorige zomer heb ik 'Een geheim achter glas' gelezen en het was zoals al je andere boeken super.
Nu vroeg ik me af wanneer het boek van Gina uitkomt, want zij is de hoofdpersoon voor het volgende boek van Z.E.S. is het niet?
Ik kijk er erg naar uit

groetjes Brecht, 14 jaar


ps. Ik vind je trolley echt leuk