vrijdag 25 september 2009

Plannen

De presentatie van 'Een geheim achter glas' is inmiddels weer even achter de rug. Het was prachtig weer, zelfs zo mooi dat ik buiten kon signeren. Nou ja, binnen in 'La vie en rose' was er ook weinig plaats voor, want het is een winkeltje dat propvol leuke tweedehands spulletjes en kunstwerken staat. En dan moest daar ook nog een tafel met boeken staan voor de Brunaman die de verkoop deed!


Het was, zoals altijd, gezellig. Maar er staat inmiddels alweer een nieuwe presentatie op de planning: 'Drijven op een dak' is net uit, mijn boek over de watersnoodramp van 1953. Ik ben in gesprek met het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk; daar ga je zeker binnenkort nog meer van horen!

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een goed idee om daar je presentatie te houden. Ik heb 'Drijven op een dak' gisteren gelezen. Een mooi boek. Ik had maandag ook al 'De storm' gezien. Het was een watersnoodrampweek. Ik vind je boek een heel realistisch beeld geven. Goed gedaan.
Marlies Verhelst