vrijdag 20 maart 2009

Alweer het verkeerde seizoen

Daar gaan we weer: de bomen botten uit, de kippen beginnen weer te leggen (behalve die van ons, want die zijn al bejaard), de krokussen en narcissen schieten uit de grond en het gras begint weer te groeien...

en ik schrijf verhaaltjes over de herfst.

De volgende 'Jens en Lin' gaat namelijk over het najaar. En hoe goed ik me ook had voorgenomen om de herfstverhaaltjes ook werkelijk in de herfst te schrijven, het is er wéér niet van gekomen.

Ik heb nog één kans, met het zomerboek. Als ik nou gewoon eens direct na het herfstboek aan het zomerboek begon? Tegen de tijd dat de herfstverhaaltjes af zijn, is het waarschijnlijk eind mei of begin juni, perfect om te gaan denken aan zomerverhaaltjes.

Dat zei ik vorig jaar ook over het winterboek (zie bericht Lente in de herfst.) En dat heb ik uiteindelijk geschreven...

in de lente.

Reageren op dit bericht? Klik dan op 'reacties' hieronder.

Geen opmerkingen: