maandag 12 januari 2009

Lang leve de deadlines

Waarom ligt de was metershoog?
Waarom moeten mensen veel te lang wachten op een antwoord op hun e-mail?
Waarom heb ik NUL keer geschaatst, terwijl het prachtig vriesweer was?
Waarom heb ik al drie weken nauwelijks iemand anders dan mijn huisgenoten gezien?
Waarom kwam ik er elke dag pas om zes uur achter dat ik toch echt moest gaan koken?
Waarom liep ik rond alsof ik met mijn gedachten mijlenver weg was?
Daar was maar één reden voor:
Ik was Met Een Manuscript Bezig.
En niet zomaar bezig, nee, HET MOEST AF.
En... HET IS AF.
Nog één keer lezen, links en rechts nog wat sleutelen en Z.E.S. 4, 'Een geheim achter glas', vertrekt naar Iris, mijn uitgever.
Hoera!
Dan kan ik me weer gaan richten op de volgende deadline.

Het is me wat, met die deadlines. Ze zeggen dat je inspiratie niet kunt dwingen; nou, als er bij mij niet een stokje achter de deur zit, kan ik jaren met een manuscript bezig blijven.

Dus: Lang leve de deadlines!

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe gaat het vijfde boek heten ?
en deel 1,2,3 waren super leuk en super spannend zelf vind ik deel 12en 3 allemaaleven leuk dagg

iemand dieheel graag de boeken leest zei

coole boeken en weet je het vijfde boek de naam al zeg het zo snel mogelijk .alle boeken(deel 1 2 3)
al gelezen sssssssssssssssssssssssssssssssssss
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ppppppppppppppppppppppppppppppppppp
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ccccccccccccccccccccccccccccccccccc
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
lllllllllllllllllllllllllllllllllll


baai baai zwaai zwaai dag dag

Anneriek zei

Hoe deel 5 gaat heten? Ik heb nog geen flauw idee! Heeft iemand een voorstel?

Bientje zei

Lap, zegt Paulien, ik heb heel veel achterstand! Z.E.S. 2, 3, ja en zeker 4 nog niet gelezen! Mam, er moet iets gebeuren!
Boekenbon!!!!
Liefs,