maandag 6 oktober 2008

Kinderboekenwerk

Mijn expositie loopt! 'Kinderboekenwerk' is de titel, en er hangen ruim twintig originele tekeningen uit mijn boeken. ivan & ilia, Wilbert van der Steen, Wouter Tulp en Sanne te Loo hebben hun originelen hiervoor ter beschikking gesteld. Naast de illustraties zijn er studies en schetsen te zien, zodat je een mooi beeld krijgt van het traject dat een illustratie aflegt voordat hij in een boek terechtkomt.

Afgelopen zaterdag was de opening van de tentoonstelling en de presentatie van mijn nieuwe titels: De winterpret van Jens en Lin, De vuurdraak, De valse koopman en Piko & Frutsel. De opening werd goed bezocht, en vandaag heb ik de eerste twee van twaalf schoolgroepen op bezoek gehad die de tentoonstelling komen bekijken.

Tja, van schrijven zal de eerste tijd niet veel komen, vrees ik...
Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Bientje zei

Nu eerst een beetje PR verzorgen... We moeten weer eens afspreken, vind je niet?
Liefs,