vrijdag 19 september 2008

Effectief

Het schijnt dat een blog pas effect heeft als je er minstens drie keer per week iets nieuws opzet. Nou, dan is mijn blog waarschijnlijk de minst effectieve van het hele internet. Mijn laatste bericht dateert alweer niet van drie dagen, maar zelfs van drie weken geleden.

Dat wil niet zeggen dat ik stilzit. Integendeel. Minder schrijven op mijn blog betekent juist dat ik veel andere dingen doe. Zoveel, dat ik helemaal niet meer aan schrijven toe kom. Dat is niet goed voor een schrijver, natuurlijk.

Maar aan de andere kant moet je jezelf ook verkopen. En dat ben ik aan het doen. Ik doe mee aan een po√ęzieproject voor de basisschool (ik krijg in drie weken tijd 22 groepen 5/6 over de vloer in de bieb en begeleid ze bij het maken van een gedicht of mooie zin), ik bereid een expositie voor met originele tekeningen uit mijn boeken, en ik ben gisteren de hele dag op pad geweest om vier scholen in Vlissingen te bezoeken, waarvoor ik een presentatie met meer dan 40 plaatjes had voorbereid.

Over die presentatie vertel ik in een volgend bericht. Over het po√ęzieproject in weer een volgend (of twee). En daarna over de expositie en de schoolbezoekjes die daarbij horen. O ja, en er komt ook nog een bericht over de schrijversdag in het Archeon van morgen. Ik zal ze schrijven met telkens een paar dagen ertussen. Ooit leer ik het dan wel, dat effectief bloggen...

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes met je project Anneriek!
Zoals je weet ,mag ik het andere deel begeleiden van dit project, het maken van de poster bij het gedicht. Ik heb er zin in!
groetjes, Yolenta