maandag 7 april 2008

Snelschrijver?

Vorige week schreef ik dat de cover van Z.E.S. 3 klaar was. Dat is niet alles: een boek heeft natuurlijk ook een 'binnenwerk', nl. het verhaal en de illustraties. Dat 'binnenwerk' wordt deze week of zo gezet, zodat het boek op tijd naar de drukker kan om in juni te verschijnen.

In de vorige delen van Z.E.S. stond achterin telkens een korte inhoud van het volgende deel, plus een fragmentje uit het nieuwe verhaal. Logisch dus, dat Clavis met het verzoek kwam om ook in deel 3 een voorproefje van deel 4 te geven. Euh ... tsja ... ik wil wel ... alleen heb ik nog geen tekst van het nieuwe verhaal.

Ik heb vorige week wel de titel en het concept van het verhaal bedacht. Ik weet dus waar het over moet gaan en ook dat Lars de hoofdrol zal spelen, maar ik heb nog geen letter op papier. In Z.E.S. deel 3 zal de aankondiging van deel 4 dus beperkt blijven tot een korte inhoud, zonder fragment.

Ja, zó snel kan ik nou ook weer niet schrijven, hè ...

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Bientje zei

Allé, écht niet?
Hihihi
Liefs,