zondag 27 april 2008

Huisvlijt

Ik ook met mijn goede ideeën ...

Voor de presentatie van 'De lentekriebels van Jens en Lin' had ik verzonnen dat het wel leuk zou zijn om de kinderen van de basisscholen, die 's middags in restaurant Moy Fa in Axel op bezoek zouden komen, een verrassingspakketje mee te geven.

Ik dacht daarbij aan een Chinees gelukskoekje en een kopietje van een van de Jens en Linverhaaltjes. Eetstokjes waren ook wel een leuk idee, en eigenlijk moest er ook nog een flyertje van mijn andere boeken in. Allemaal in een felroze Clavistasje natuurlijk.

Geen probleem. Clavis stuurde mij de tasjes en de kopietjes, Moy Fa leverde de gelukskoekjes en de eetstokjes.

En ik? Ik mocht alles in de tasjes stoppen. Negentig keer tasje pakken, koekje erin, stokjes erin, verhaaltje erin, flyertje erin, wegzetten.
Ziehier het resultaat van de huisvlijt van een ijverige schrijver.

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

Bientje zei

Heel mooi!
Spijtig dat ik het gemist heb op 21 april, maar het viel een beetje ongelukkig, we hadden nog zoveel te doen voor de communie van Karel!
Veel succes alleszins!
Liefs,