maandag 26 november 2007

Z.E.S. aan de muur

Een tijdje geleden (bericht van 8 oktober 2007)vertelde ik dat ik van Wouter Tulp, de illustrator van mijn Z.E.S. serie, de originele tekeningen van de hoofdpersonen cadeau had gekregen. Mooi ingelijst, compleet met passepartouts. Ik was er heel erg blij mee en nam me voor de lijst een ereplaatsje in huis te geven.

Nou staan alle dingen die bij ons opgehangen of geplaatst moeten worden altijd eerst minstens een jaar op de vensterbank, tegen de muur, tegen het boekenrek of tegen een kast - kortom, overal behalve waar ze zouden moeten zijn. Maar deze keer was het anders. Die lijst móest gewoon aan de muur! En dus heeft het, bij wijze van uitzondering, maar een week of zes geduurd voor de lijst er ook werkelijk hing! Aan de muur boven de kast waarop een heleboel lijstjes staan met foto's van mijn eigen gezin en andere familieleden. Het is net of we gezinsuitbreiding hebben gekregen. Met zes kinderen tegelijk!

Ik ben toch wel blij dat ze alleen op papier bestaan...

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.

1 opmerking:

wouter tulp zei

Hee, leuk om die tekening te zien op de plek waar hij thuishoort!

Leuke blog heb je!

groetjes,

Wouter