maandag 1 oktober 2007

Aan het strand van Cadzand

Afgelopen zaterdag was ik in Cadzand om 'Het spook van de vuurtoren' te promoten. Ik zat in de VVV op de boulevard, waar ik schandalig verwend werd met koffie en gebak, dus je hoorde mij niet klagen. Aan het begin van de dag was het verschrikkelijk regenweer, maar later brak de zon gelukkig door en werd de aanloop in de VVV wat groter.

Ik kreeg ook bezoek van een oude schoolvriendin van mij, Sabine, en haar dochter Paulien. Van Paulien kreeg ik een heel lief kaartje waarop ze schreef dat ze zich altijd gelukkig voelde als ze een boek van mij las. Dank je wel Paulien, een schrijver kan zich niets méér wensen!

Het leuke van signeren vlak bij het strand is natuurlijk dat je na afloop lekker op het terras van een strandpaviljoen iets kunt gaan drinken. Aangezien het weer intussen zodanig was opgeklaard, gingen Sabine en ik dat ook doen. Het was vloed en het waaide behoorlijk, zodat de golven tot vlak onder het terras van het paviljoen sloegen. De zon op mijn gezicht, de wind in mijn haren, zicht op zee, een wit wijntje binnen handbereik en aangenaam gezelschap, ja, het leven was goed daar in Cadzand.

En vandaag kreeg ik een leuk bericht van Clavis Uitgeverij: 'Het spook van de vuurtoren' is nog maar een paar maanden oud, maar de eerste druk is nu al bijna uitverkocht. Misschien wordt dit dus wel mijn eerste tweede druk! Joepie!

Reageren op dit bericht? Klik op 'reacties' hieronder.


Geen opmerkingen: